In het gemeentehuis van Lochem zijn voor incidenteel gebruik vergaderruimten beschikbaar.
U kunt deze ruimte huren voor vergaderingen, exposities en andere bijeenkomsten. Afhankelijk van uw wensen en het aantal personen krijgt u een geschikte ruimte toegewezen.
De ruimten worden niet beschikbaar gesteld voor bijeenkomsten van commerciële- of persoonlijke aard. Bijeenkomsten van persoonlijke aard zijn bijvoorbeeld verjaardagen, recepties, bruiloften, feesten en andere partijen.
Wat kost het?
De kosten variëren van € 36 tot € 150 per uur. Het uurtarief hangt af van het aantal personen waarvoor de ruimte wordt gehuurd. De exacte tarieven vindt u in de tarievenlijst (pdf, 284 KB) .
Hoe vraag ik het aan?
Neem contact met ons op.
Wat mag u van ons verwachten?
U kunt binnen twee werkdagen een afspraakbevestiging verwachten. Is er geen geschikte ruimte beschikbaar, dan zullen wij de alternatieven met u bespreken.