Wij vinden het belangrijk dat burgers en ondernemers ons gemakkelijk vinden en dat zij snel geholpen worden.
Daarbij zijn wij u graag zo goed mogelijk van dienst. We hebben daarom servicenormen opgesteld waaraan onze dienstverlening moet voldoen. Zo weet u wat u van ons mag verwachten en wat u zelf kunt doen om snel en goed geholpen te worden.
Als gemeente werken wij continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Wanneer u van mening bent dat wij niet aan onze servicenormen voldoen of wanneer u een tip heeft om het contact met u beter te laten verlopen, dan horen we dat graag. U kunt dit aan ons doorgeven via het contactformulier.
U kiest zelf hoe u contact opneemt
Telefoon (0573) 289 222
- Maandag - donderdag: 8.30 - 17.00
- Vrijdag:8:30 - 12.30
Brief
- Postbus 17, 7240 AA Lochem
Social Media:
WhatsApp 06-500 80 619,
Facebook & X / Twitter
- Maandag - donderdag: 8.30 - 17.00
- Vrijdag: 8:30 - 12.30
Website www.lochem.nl
E-mail info@lochem.nl
Persoonlijk op afspraak
Gemeentehuis: Hanzeweg 8, 7241 CR Lochem
- Maandag, dinsdag, woensdag 8.30 - 17.00
- Donderdag 8.30 - 20.00
- Vrijdag 8.30 - 12.30
Gemeenteloket: Hoofdstraat 45, 7213 CR Gorssel
- Woensdag 8:30 - 17.00
We beantwoorden vragen snel, helder en kloppend
- Belt u? Dan binnen 4 keer overgaan heeft u iemand aan de lijn. Kunnen wij uw vraag niet direct beantwoorden? Dan bellen wij binnen 2 werkdagen terug.
- Komt u op afspraak, dan helpen wij u direct.
- Stuurt u ons een bericht via social media, dan krijgt u op werkdagen binnen 24 uur reactie.
- Stelt u een vraag via het contactformulier op de website, dan krijgt u binnen 3 werkdagen reactie.*
- Stuurt u een mail naar info@lochem.nl , dan krijgt u binnen 3 werkdagen reactie.*
- Stuurt u ons een bericht via de post, dan krijgt u binnen 5 werkdagen reactie.
* U krijgt direct, automatisch bericht van ontvangst.
Meer informatie over onze servicenormen vind u in ons kwaliteitshandvest (pdf, 420 KB) .