Wij vinden het belangrijk dat burgers en ondernemers ons gemakkelijk vinden en dat zij snel geholpen worden.

Daarbij zijn wij u graag zo goed mogelijk van dienst. We hebben daarom servicenormen opgesteld waaraan onze dienstverlening moet voldoen. Zo weet u wat u van ons mag verwachten en wat u zelf kunt doen om snel en goed geholpen te worden.

Als gemeente werken wij continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Wanneer u van mening bent dat wij niet aan onze servicenormen voldoen of wanneer u een tip heeft om het contact met u beter te laten verlopen, dan horen we dat graag. U kunt dit aan ons doorgeven via het contactformulier.

U kiest zelf hoe u contact opneemt

 

Telefoon (0573) 289 222

  • Maandag - donderdag: 8.30 - 17.00
  • Vrijdag:8:30 - 12.30

Brief

  • Postbus 17, 7240 AA Lochem

Social Media:

Website www.lochem.nl

E-mail info@lochem.nl

    Persoonlijk op afspraak

    Gemeentehuis: Hanzeweg 8, 7241 CR Lochem

    • Maandag, dinsdag, woensdag 8.30 - 17.00
    • Donderdag 8.30 - 20.00
    • Vrijdag 8.30 - 12.30

    Gemeenteloket: Hoofdstraat 45, 7213 CR Gorssel

    • Woensdag 8:30 - 17.00

    We beantwoorden vragen snel, helder en kloppend

    • Belt u? Dan binnen 4 keer overgaan heeft u iemand aan de lijn. Kunnen wij uw vraag niet direct beantwoorden? Dan bellen wij binnen 2 werkdagen terug.
    • Komt u op afspraak, dan helpen wij u direct.
    • Stuurt u ons een bericht via social media, dan krijgt u op werkdagen binnen 24 uur reactie.
    • Stelt u een vraag via het contactformulier op de website, dan krijgt u binnen 3 werkdagen reactie.*
    • Stuurt u een mail naar info@lochem.nl , dan krijgt u binnen 3 werkdagen reactie.*
    • Stuurt u ons een bericht via de post, dan krijgt u binnen 5 werkdagen reactie.

    *  U krijgt direct, automatisch bericht van ontvangst.

    Meer informatie over onze servicenormen vind u in ons kwaliteitshandvest (pdf, 420 KB) .