U kunt op verschillende manieren post (ook digitale post) ontvangen van de gemeente Lochem. Hieronder staan de verschillende manieren beschreven.
Post via BerichtenBox MijnOverheid
Via uw persoonlijke Berichtenbox van mijn.overheid.nl kunt u ook van de gemeente Lochem bericht ontvangen.
U logt in met uw DigiD en zet bij “instellingen” het vinkje voor gemeente Lochem aan. Deze instelling kunt u altijd weer aanpassen.
Nieuw bericht ontvangen
Het is belangrijk dat u een e-mailadres opgeeft in MijnOverheid. U krijgt een e-mail zodra er een nieuw bericht voor u klaarstaat. Bekijk ook de uitgebreide informatie op de website van MijnOverheid.
Post over omgevingsvergunningen
U kunt post over uw omgevingsvergunningen ophalen uit uw persoonlijke, digitale loket van het omgevingsloket op de website jeleefomgeving.nl. In dit loket kunt u berichten lezen en beantwoorden. En de status van uw eigen zaken bekijken.
Log in met een inlogcode
In de e-mail klikt u op de button 'Bekijk uw bericht'. U ontvangt een inlogcode. Met de inlogcode kunt u veilig uw bericht lezen en eventueel downloaden. Meer informatie vindt u op Jeleefomgeving.nl.
Nieuw bericht ontvangen
Zodra er een nieuw bericht voor u klaarstaat, krijgt u een e-mail van noreply@jeleefomgeving.nl. Dit bericht sturen we naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het indienen van de vergunningaanvraag of melding bij het Omgevingsloket.
Post via MijnLochem
U kunt uw post ophalen uit uw persoonlijke, digitale loket mijn.lochem.nl van de gemeente Lochem. In uw loket kunt u uw eigen zaken bekijken en aanvullen. U kunt daar ook uw contactgegevens wijzigen. Zorg dat uw e-mailadres klopt.
Log in met DigiD of eHerkenning. U logt in met uw DigiD voor uw persoonlijke post. Of met eHerkenning voor zakelijke post.
Nieuw bericht ontvangen
Zodra post voor u klaar staat in uw loket, ontvangt u van ons een melding. Het is daarom belangrijk dat uw e-mailadres klopt.