U kunt op verschillende manieren post (ook digitale post) ontvangen van de gemeente Lochem. Hieronder staan de verschillende manieren beschreven.

Kijk ook eens op de pagina Blijf op de hoogte om via digitale post of social media op de hoogte te blijven van wat er gebeurt in en rond Lochem.

Post via BerichtenBox MijnOverheid

Via uw persoonlijke Berichtenbox van mijn.overheid.nl kunt u ook van de gemeente Lochem bericht ontvangen.

U logt in met uw DigiD en zet bij “instellingen” het vinkje voor gemeente Lochem aan. Deze instelling kunt u altijd weer aanpassen.

Nieuw bericht ontvangen

Het is belangrijk dat u een e-mailadres opgeeft in MijnOverheid. U krijgt een e-mail zodra er een nieuw bericht voor u klaarstaat. Bekijk ook de uitgebreide informatie op de website van MijnOverheid.

Post over omgevingsvergunningen

U kunt post over uw omgevingsvergunningen ophalen uit uw persoonlijke, digitale loket van het omgevingsloket op de website jeleefomgeving.nl. In dit loket kunt u berichten lezen en beantwoorden. En de status van uw eigen zaken bekijken.

Log in met een inlogcode

In de e-mail klikt u op de button 'Bekijk uw bericht'. U ontvangt een inlogcode. Met de inlogcode kunt u veilig uw bericht lezen en eventueel downloaden. Meer informatie vindt u op Jeleefomgeving.nl

Nieuw bericht ontvangen

Zodra er een nieuw bericht voor u klaarstaat, krijgt u een e-mail van noreply@jeleefomgeving.nl. Dit bericht sturen we naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het indienen van de vergunningaanvraag of melding bij het Omgevingsloket